Támogató - Közreműködő Szervezet

Kedvezményezett:
Tata Város Önkormányzata
2890 Tata, Kossuth tér 1.
Tel.: 06-34-588-616,
Fax: 0634-587-090
E-mail: jegyzoititkarsag kukac tata pont hu

A munka és a magánélet összehangolása a Tatai Polgármesteri Hivatalban

A munka és a magánélet összehangolása a Tatai Polgármesteri Hivatalban
TÁMOP-2.4.5-12/7-2012-0705


2012 júliusában a Tatai Polgármesteri Hivatal (mára Tatai Közös Önkormányzati Hivatal) a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében pályázatot nyújtott be "A munka és a magánélet összehangolása a Tatai Polgármesteri Hivatalban" címmel.

A TÁMOP-2.4.5-12/7-2012-0705 kódszámú pályázatot 2013 novemberében 15.000.000,-Ft összegű támogatásra érdemesnek ítélték.


A projekt időtartama

Kezdőnapja:     2014. 07. 01.
Zárónapja:     2015. 06. 30.

A projekt finanszírozása:

Támogatási intenzitás: 100 %
Elszámolható költségek:     14.935.064,-Ft
Támogatás:             14.935.064,-Ft

A projekt összefoglalója

A projekt célja, hogy a hivatal munkatársai számára a család és a munka összehangolását segítő intézkedések biztosítsanak olyan munkarendet, bevezessenek olyan munkaszervezést, mely a személyes élethelyzetekhez illeszkedik. A munkaidők átszervezésével az ügyintézési folyamatokat elemezzük az átalakuló közigazgatási folyamatok tükrében. Készségfejlesztő, az atipikus foglalkoztatási formákhoz illeszkedő szakmai tréningeket tartunk, mely növeli a hatékonyságot, elősegíti a minőségpolitika teljesülését.
A projekt eredményeként a képzéseken (8 különböző tárgyú képzésen) a hivatal munkavállalói 70%-ának a részvételét biztosítjuk, legalább egy új rugalmas munkaformát (típust) vezetünk be, legalább a munkavállalók 25%-nak lehetővé tesszük a rugalmas munkaformában való munkavégzést. A hivatal dokumentációit (különös tekintettel a minőségügyi dokumentációra) felülvizsgáljuk és összhangba hozzuk a kialakított rugalmas munkaformákkal.

Összességében a projekt megvalósítása növeli a hivatal alkalmazkodóképességét, hatékonyságát, elősegíti a minőségpolitikájában kiemelt célként meghatározottak teljesülését. A hivatal az atipikus foglalkoztatási formákat megvizsgálva fejleszti és javítja a tevékenységét, növeli a lakossági elégedettséget, valamint racionalizálja a folyamatait, beleértve a bérgazdálkodást.