Meghosszabbított nyitva tartás a Kormányablakokban október 12-én és 13-án

A 2019. október 13-án tartandó önkormányzati választások zavartalan lebonyolítása érdekében a Kormányablakok, így a Tatai Kormányablak is meghosszabbított nyitva tartási időben fogadja az ügyfeleket október 12-én és 13-án annak érdekében, hogy biztosítsák az ügyfelek részére a választási jog gyakorlásához kapcsolódó ügyeik zökkenőmentes intézését.

Az ügyfélfogadás a fenti napokon az alábbiak szerint alakul:

2019. október 12. (szombat) 08:00 – 19:00-ig,

2019. október 13. (vasárnap)  07:00 – 19:00-ig.

A vasárnapi ügyeleti nyitvatartási időben az ügyfeleknek lehetőségük lesz személyazonosításra alkalmas okmány (állandó, illetve ideiglenes személyazonosító igazolvány) kiadására, valamint a lakcímigazolvány pótlásának intézésére. A rendkívüli nyitva tartás alkalmával intézhető ügyek köre kizárólag ezen esetekre korlátozódik, egyéb ügyek intézésére ezen a napon nincs mód. Annak, aki állandó személyazonosító igazolványra jogosult – állandó személyazonosító igazolvány iránti kérelmére – ideiglenes személyazonosító igazolványt kell kiadni, ha nem rendelkezik érvényes, személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvánnyal.