A koronavírus információs vonal telefonszáma: (06-80) 277-455; (06-80) 277-456

Tájékoztató a TATA ENERGIA Kft. ügyfélszolgálatának ideiglenes zárva tartásáról

A TATA ENERGIA Kft. távhőszolgáltató tájékoztatása szerint a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról kihirdetett kormányrendelet alapján, illetve a járvány mielőbbi megfékezése érdekében a személyes ügyfélfogadást 2021. március 8-tól felfüggesztette.

 

A személyes ügyfélfogadáson kívül ügyfeleik részére továbbra is biztosítják a telefonos és az online ügyfélszolgálati elérhetőségeket, illetve a 0-24 órás műszaki hibabejelentő vonalukat (zöld szám).

A távhőszolgáltatás díjának kiegyenlítésére a csoportos átutalási megbízás, a banki átutalás, az online ügyfélszolgálati felületen a bankkártyás fizetés (vPOS), a készpénz átutalási megbízás (postai csekk) módozatok állnak rendelkezésre, a helyszíni POS terminálon történő bankkártyás fizetés és a készpénzes pénztári befizetés lehetősége szünetel.

Az ügyfelek tájékoztatására megtették a szükséges lépéseket, internetes honlapjukon és ügyfélszolgálati irodáiknál kihelyezték az értesítő leveleket.

A társaság folyamatosan nyomon követi a koronavírus okozta helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg az esetleges további intézkedéseket.