Háromszoros Városmarketing Gyémánt díjat nyert Tata
Újabb szakmai elismeréssel gazdagodott Tata, miután városunk három kategóriában is elnyerte a Városmarketing Gyémánt díjat. Az elismeréseket szeptember 14-én Budapesten adták át, ahol a Tatán zajló kommunikációs, kulturális-értékmegőrző és turisztikai-marketing tevékenységet egyaránt értékelték.
A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete szakmai támogatásával létrehozott Városmarketing Gyémánt Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, a sikeres marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint, hogy segítse a tapasztalatcserét, együttműködést.
A Városmarketing Gyémánt Díj öt elismerési formát ötvöz, a „Városmarketing gyémánt” elismerő védjegyet, a „Marketing fővárosa” fődíjat, a „Marketingaktív megye” elismerő címet, a „Városmarketing nagykövete” elismerést és a Kisvárosi első díjat. A 2023-as pályázati időszakban rendezvény-esemény, marketingkommunikációs megoldások és tartalom, marketingstratégia, márka és identitásépítési, arculati program, valamint városfejlesztési, pályázati projektek marketingje kategóriákban lehetett pályázatot benyújtani.
Az idei díjátadó ünnepségre szeptember 14-én a Marketing Summit Hungary rendezvényén került sor Budapesten, ahol Rigó Balázs alpolgármester vezetésével három elismerést vett át a tatai küldöttség. Ebben az esztendőben Városmarketing Gyémánt elismerő védjegyet nyert el:
-Tata Város Önkormányzata, Tata Város Hivatalos Facebook oldala nevezésével a Marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategóriában,
-Tata Város Önkormányzata, a Fellner Jakab-emlékév 2022 nevezésével Rendezvény kategóriában, valamint
-a Tata és Környéke Turisztikai Egyesület, A tatai Malomtörténeti és Élménypark bevezető marketingje nevezésével Városfejlesztési projektek marketing programjai, kampányai kategóriában.
Tata, a díj alapítása óta az idei sikert megelőzően eddig már nyolc Városmarketing Gyémánt védjegyet nyert el a korábbi években, az önkormányzat kiadványaival, a Tata Kártyával, a Tatai Sokadalommal, a Víz, Zene, Virág Fesztivállal, a Google AdGrants pályázattal és kampánnyal, Az Év Fája 2014 népszerűsítésével, ökoturisztikai projektekkel és a Vadlúd Sokadalommal, emellett 2015-ben a „Marketing fővárosa 2015” kitüntető címet is odaítélték városunknak.