Marketing Fővárosa (2015)

Kiemelt kép a Marketing Fővárosa (2015) című bejegyzéshez

A Magyar Marketing Szövetség hirdette meg azt a versenyt, amelyben városok, települések fejlesztése, ismertségük és elismertségük növelése érdekében megvalósított sikeres projekteket, kampányokat, rendezvényeket kerestek.

Tata Város Önkormányzata “Az Év fája – a tatai nagy platán” népszerűsítésében kifejtett városimázs-építő tevékenységéért részesült a “Városmarketing gyémánt 2015” védjegy elismerésben. Emellett Tata színeiben ugyancsak elnyerte a védjegy használatának lehetőségét a Víz, Zene, Virág Fesztivál szervezőcsapata és a Száz Völgy Természetvédelmi Egyesület a Tatai Vadlúd Sokadalommal a rendezvény-esemény kategóriában.

A Tata és Környéke Turisztikai Egyesület a „Google AdGrants pályázat és kampány megvalósítása Tata és környéke turisztikai kínálatának népszerűsítésére” elnevezésű programjával a külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában hozta el a díjat, a Tatai Városkapu Közhasznú Zrt. pedig az „Ökoturisztikai projektek Tatán” nevű pályázatával nyert a városfejlesztési projektek marketing programjai, kampányai kategóriában.

A legtöbb „Városmarketing gyémántot” Tata hozta el, így városunk bizonyult a 2015. évi Országos Városmarketing Díj pályázat legeredményesebb nevezőjének, és a zsűrizés eredményeként Tata lett a Marketing Fővárosa 2015 cím nyertese.