A munka és a magánélet összehangolása a Tatai Polgármesteri Hivatalban

A munka és a magánélet összehangolása a Tatai Polgármesteri Hivatalban
TÁMOP-2.4.5-12/7-2012-0705

2012 júliusában a Tatai Polgármesteri Hivatal (mára Tatai Közös Önkormányzati Hivatal) a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében pályázatot nyújtott be “A munka és a magánélet összehangolása a Tatai Polgármesteri Hivatalban” címmel.

A TÁMOP-2.4.5-12/7-2012-0705 kódszámú pályázatot 2013 novemberében 15.000.000,-Ft összegű támogatásra érdemesnek ítélték.

A projekt időtartama

Kezdőnapja: 2014. 07. 01.
Zárónapja: 2015. 06. 30.

A projekt finanszírozása:

Támogatási intenzitás: 100 %
Elszámolható költségek: 14.935.064,-Ft
Támogatás: 14.935.064,-Ft

A projekt összefoglalója

A projekt célja, hogy a hivatal munkatársai számára a család és a munka összehangolását segítő intézkedések biztosítsanak olyan munkarendet, bevezessenek olyan munkaszervezést, mely a személyes élethelyzetekhez illeszkedik. A munkaidők átszervezésével az ügyintézési folyamatokat elemezzük az átalakuló közigazgatási folyamatok tükrében. Készségfejlesztő, az atipikus foglalkoztatási formákhoz illeszkedő szakmai tréningeket tartunk, mely növeli a hatékonyságot, elősegíti a minőségpolitika teljesülését.
A projekt eredményeként a képzéseken (8 különböző tárgyú képzésen) a hivatal munkavállalói 70%-ának a részvételét biztosítjuk, legalább egy új rugalmas munkaformát (típust) vezetünk be, legalább a munkavállalók 25%-nak lehetővé tesszük a rugalmas munkaformában való munkavégzést. A hivatal dokumentációit (különös tekintettel a minőségügyi dokumentációra) felülvizsgáljuk és összhangba hozzuk a kialakított rugalmas munkaformákkal.

Összességében a projekt megvalósítása növeli a hivatal alkalmazkodóképességét, hatékonyságát, elősegíti a minőségpolitikájában kiemelt célként meghatározottak teljesülését. A hivatal az atipikus foglalkoztatási formákat megvizsgálva fejleszti és javítja a tevékenységét, növeli a lakossági elégedettséget, valamint racionalizálja a folyamatait, beleértve a bérgazdálkodást.

Letölthető dokumentumok