Pályázati felhívás Tata, Fényes fasor mentén található, telekalakítás útján kialakításra kerülő ingatlanok értékesítés útján történő hasznosítására

Tata Város Önkormányzata pályázatot hirdet a tulajdonában álló a Fényes fasor mentén található telekalakítás útján kialakításra kerülő:
- tatai 1363/125 hrsz.-ú, 6492 m2 térmértékű, kivett beépítetlen terület megnevezésű,
- tatai 1363/126 hrsz.-ú, 5109 m2 térmértékű, kivett beépítetlen terület megnevezésű
ingatlanok értékesítés útján történő hasznosítására.
A vételárak minimális mértéke az alábbiak:
- a tatai 1363/125 hrsz.-ú ingatlan esetében: 363.552.000.- Ft + ÁFA (27%), (56.000.-Ft/m2 + ÁFA)
- a tatai 1363/126 hrsz.-ú ingatlan esetében: 229.905.000,- Ft + ÁFA (27%) (45.000.-Ft/m2 + ÁFA)
Pályázó csak az ingatlanok egészére tud pályázni. Ingatlanokból területrész(ek) megvételére nem nyújtható be érvényes pályázatot. A pályázat elbírálásánál előnyt élvez, aki mindkét ingatlan megvételére nyújt be pályázatot.
Az önkormányzat a fenti területrészeket beépítési kötelezettséggel kívánja értékesíteni. Nyertes ajánlattevőnek vállalnia kell, hogy az adásvételi szerződés aláírásától számított 5 (öt) éven belül az ingatlant vagy az ingatlanokat beépíti, akként, hogy legalább a megengedett legnagyobb beépítettség fele részében (17,5 %-os beépítettség) az ingatlan(oka)t beépíti.
Az ingatlanok Tata Város Helyi Építési Szabályzatáról szóló 19/2022. (XI.30.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: HÉSZ) és az annak mellékletét képező szabályozási tervlap alapján Vi-HF-3 jelű, intézményi terület övezetébe tartoznak, ahol az alábbi funkciók helyezhetők el:
- igazgatási,
- nevelési, oktatási,
- egészségügyi, szociális,
- iroda,
- kereskedelmi, szolgáltató,
- szállás jellegű,
- kulturális, közösségi szórakoztató,
- hitéleti és
- sport célú rendeltetés helyezhető el.
Általános pályázati feltételek, pályázati dokumentáció:
Pályázni csak írásban, magyar nyelven lehet.
A pályázati dokumentáció megvásárlása az érvényes jelentkezés feltétele.
A dokumentáció megvásárlásának feltételei: A részvételi jelentkezéshez dokumentáció került összeállításra, amely 2025. április 7. napjától ügyfélfogadási időben vagy azon kívül előzetes bejelentkezés alapján vásárolható meg. A dokumentáció anyagának díja 5.000.- Ft + ÁFA, mely összeget a hivatal részéről rendelkezésre bocsátott postai csekken vagy átutalás útján az önkormányzat MBH Banknál vezetett 50440016-10016147 számú számlájára kell megfizetni (átutalás esetén az átutalási bizonylatot pályázó köteles a pályázati dokumentáció kiváltásakor bemutatni). A dokumentáció átvételének helye Tatai Közös Önkormányzati Hivatal 2890 Tata, Kossuth tér 1., Városépítészeti és vagyongazdálkodási Iroda (II. emelet 203. szoba).
További információ dr. Bakos Zsolt városépítészeti és vagyongazdálkodási irodavezetőtől kérhető a 34/588-659-es telefonszámon vagy a vagyongazd@tata.hu e-mail címen.